Tuesday, September 30, 2008

Tagged by hoe kit

== 我这几天都不记得被tag了多少次。
算了吧,我心情平复了~ 之前谢谢大家关心。
(得空去看我笑说我会更开心 XD )
我想都想不到在我最难堪的时候,
居然是那家伙安慰我 == haiz 我无地自容。

Question: What is your name? (Please give one answer)
虹玲

Question: What is your nickname? (Please give two answers)
1. 杨宝贝
2.shinobu

Question: Three books which you often read? (Please give three answers)
太多

Question: The things gained from Blogging? (Please give four answers)
不知道,太多了

Question: Your favorite food? (Please give five answers)
太多

Question: Favorite songs? (Please give six answers)
太多。

Question: Places that you wish to go? (Please give seven answers)
哪里都想去,不要在家就好。

Question: All-time favorite movies, dramas, or animes? (Please give eight answers)
太多啦,给不到

Question: Items that you wish to obtain? (Please give nine answers)
1.天天好心情
2.钱
3.一间漫画店
4.住大屋驾靓车
5.没有近视的眼睛
6.开通的父母
7,8,9 不知道

Question: You want to pass this tag to? (Please give the names of 10 friends)
不选啦,本来想选shawnn一个的,但是他没报复我liao,
所以我就决定放下屠刀,立地成佛啦。

11 comments:

AZ said...

嗨~
这TaG也传到你这里来了呢^^

Yong Hoong Ling said...

== 是你开始先的?

AZ said...

不是我开始的,
但TaG你的人是我TaG他的。

Unknown said...

== 所以怎么说都是你开始的

Unknown said...

你死定,下次我会报仇的

kitx101 said...

老早该立地成佛啦....^^

Unknown said...

== 我现在已经是佛了

Cyril Fong said...

不是绮绮TAG我啦~
你要报仇就找Tchuen~
是绮绮TAG他,然后再TAG我的,然后我就TAG你啦,哈哈XD

Unknown said...

下次会一次过报多多仇的,放心

Cyril Fong said...

原来我弄错一件事了...
paiseh...
我以为ೀ †ChueN ੴ是绮绮...

Unknown said...

== 看他名字就知道他是蛋卷啦
不是qi qi 啦==